Sweet Apple - zapach dobry na wszystko

Jabłko jak czekolada - dobre na wszystko. A przy tym jeszcze zdrowe i pożywne. Wyobraźcie sobie, że ktoś stawia Wam w pokoju wielką drewnianą skrzynkę pełną dojrzałych jabłek. Albo jeszcze lepiej - zabiera Was do sadu... W taką podróż zabrało nas właśnie Yankee Candle. Piszę w czasie przeszłym dlatego, że zapach w tym roku niestety został już wycofany.
Moja przygoda ze Sweet Apple zaczęła się całkiem przypadkowo - kiedy w maju składałem zamówienie w sklepie Markowe Świece wybierałem woski, których jeszcze nie miałem - a że wówczas wszystkie moje woskowe zapasy się kończyły, postanowiłem zaszaleć. Wśród zamówionych przeze mnie zapachów znalazł się właśnie bohater dzisiejszej recenzji, tyle, że w formie wosku. Dodany od niechcenia, bo właściwie czym może pachnieć? Sokiem jabłkowym? Nuda! Pewnego dnia odpaliłem więc wosk, co by zużyć swoje zapasy, a że nie miałem wówczas ochoty na nic konkretnego, wybór padł na Sweet Apple. I przyznam szczerze, że zapach z automatu skradł mój nos i moje serce. Natychmiast skierowałem się na strony sklepów internetowych, by zamówić pełnowymiarową świecę - i szczęście w nieszczęściu, zapach z racji tego, że wycofywany kosztował 50% mniej. Jako posiadacz średniej wielkości świeczki kupiłem ją za całe 43 złote. W niedzielę zapach miał swoją "premierę" - świeca odpalona po raz pierwszy. Przyznam szczerze, że wiele osób w kontekście Yankee Candle woli kupować woski - bo podobno są mocniejsze. W przypadku świecy zarówno wosk, jak i świeca mają identyczną moc. Świeca paliła się znakomicie po ok. 2,5 godziny zrobił się piękny basen, co nie zdarza się przy każdej świecy - np. Pineapple Cilantro, która tuneluje się przeokropnie nawet pomimo nałożenia Illumy.

Sam zapach to typowe jabłka - lekko słodkie, lekko kwaskowate, z domieszką wanilii. Jest to jednak zupełnie inna kompozycja niż również wycofana już Tarte Tatin. Co tu dużo mówić - Sweet Apple to po prostu zapach skrzynki pełnej świeżych jabłek.

moc 9,5/ 10
zapach - 10/10
etykieta 10/10

Mimo, że zapach już wycofany, wiele sklepów wciąż posiada go w swojej ofercie. Jeżeli lubicie jabłkowe klimaty, koniecznie wyposażcie się w swoją własną świecę Sweet Apple!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.