Red Currant & Cedar Woodwick Artisan - wytrawne impresje w kolorze fuksji

Dzisiejszy post poświęcam nowej marce, którą wprawdzie znam od jakiegoś czasu, ale dopiero dzisiaj gości po raz pierwszy, a mianowicie Woodwick.WW debiutuje na Blogu Wartym Świeczki wraz z najnowszym zapachem z kolekcji Artisan o wdzięcznej nazwie Red Currant & Cedar



Kolekcja Artisan jest kolekcją luksusową, o zupełnie innej szacie graficznej niż pozostałe produkty Woodwicka. W serii znajdziemy kilka różnych propozycji zapachowych, w różnych wersjach kolorystycznych. Mnie skusiła fuksjowa etykietka wosku Red Currant & Cedar. Już po nazwie można oczekiwać, że zapach będzie prawdziwą bombą, zwłaszcza jeżeli ktoś lubi owoce. I zapewniam Was, że faktycznie zapach w paleniu to istna petarda. Perfumowany, nieco męski (ale nie w typie taniego, świeżego żelu pod prysznic) a zarazem owocowy, kwaskowaty. Bez problemu da się tu wyczuć akordy owocowe - porzeczki i maliny, których kwaśność złamana jest ciężkością i tajemniczością drewna cedrowego. To zdecydownie ono "robi robotę' i nadaje mu tej męskości, której zdecydowanie Red Currant & Cedar nie miałby, gdyby w jego skład wchodziły same owoce. Dzięki obecności cedru cała kompozycja jest bardzo elegancka, zapach spokojnie mógłby być zamknięty w jakimś ekskluzywnym flakoniku i sprzedawany w postaci perfum. 



Jeżeli jesteście fanami wytrawnych zapachów, które podchodzą bardziej pod perfumowane otulacze, a nie pod świeżaki czy jedzeniówkę, zapach będzie dla Was idealny. Moc wosku fenomenalna, mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że miałem ich kilka i ten jest zdecydowanie najmocniejszy. Przyznam szczerze, że zakochałem się w nim jak tylko otworzyłem moją paczkę z Pachnącej Wanny. Wiedziałem, że wosk będzie strzałem w dziesiątkę już na etapie zamawiania, a jego palenie tylko mnie w tym utwierdziło.

1 komentarz:

  1. Tez mam pare woskow z tej kolekcji i baardzo mnie sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.